SAMOSVESTAN NEZAVISTAN HEDONIST

Brend BALDESSARINI odražava životni stil nezavisnosti i slobode. Sam brend postavlja pravila i granice po kojima igra. Neguje se i ističe lojalnost brenda – sebi i kupcu. Brend nudi osećaj sigurnosti u onome što radi. BALDESSARINI je uvek svestan svog uticaja i koristi ga da promoviše svoju radost u životu. Veran sebi, sija ogromnom autentičnošću.

Brend odiše radošću života, željom da se živi trenutak i željom za slobodom. Da bi živeo upravo ove čežnje, inspiraciju pronalazi u metropolama i obalama Evrope koje odišu duhom vremena koje teži ljubavi prema lepoti koja se ogleda u umetnosti, arhitekturi, muzici, hrani i piću: životna radost iz Kalifornije i ljubav prema Evropi ujedinjuju se.

Brend BALDESSARINI nudi svojim lojalnim i kupcima slobodnih duhom jedinstven proizvod sa visokom samosvesnošću o dizajnu, duhu vremena i dobrom odnosu vrednosti koja se dobija za adekvatan novac. Moto uživanje u životu se ogleda u izradi, pažnji posvećenoj detaljima i sklonosti ka jedinstvenosti. Naravno, kao beskompromisnu ​​stvar, brend podražava svakodnevnu akciju i svesnost da je jedna od njihovih najvažnijih obaveza briga o životnoj sredini, kupcima i njima samima. Visokokvalitetne tkanine odgovarajućeg tipa, kompetentnog kroja inspirisane Holivudskim 70-im godinama, izdvajaju brend i autentične su sa određenom samoironijom i neodoljivim šarmom.

Vreme je da prestanete da doživljavate sebe preozbiljno.

#wearebaldessarini

Priča o jabuci Granny Smith

Bela rada i jabuka Granny Smith – kada se osvrnemo na korene brenda BALDESSARINI, ova dva pojma se nepogrešivo pojavljuju. Zašto ih je osnivač brend Verner Baldesarini smatrao tako fascinantnim?

Njegovo objašnjenje: Zamislite da kupite jabuke Granny Smith, operete ih i ispolirate ih dok ne zablistaju, stavite ih u činiju na sto a pored njih bele rade – tada vam sve postaje jasno!

Bela rada je tako jednostavan cvet nevine lepote. Bez velike gužve, jednostavno je tu – lepa, estetska,  nenametljiva.

Zelena jabuka Granny Smith predstavlja nezaboravnu sočnu svežinu i simbolizuje čisto uživanje i radost života.

Ova kombinacija je ono što definiše BALDESSARINI autentičan izgled!

ISTORIJA

Brend BALDESSARINI

Ovo smo mi i naša istorija

HUGO BOSS AG je osnivač muškog luksuznog brenda BALDESSARINI, koji je dobio naziv po njegovom osnivaču gospodinu Werner Baldessarini. Prva kolekcija je prikazana javnosti i krenula sa prodajom u godini 1993/1994. Usledila je nagrada za najboljeg muškog dizajnera koju je dobio gospodin Werner Baldessarini. Karl Lagerfel je fotografisao modni kolekciju za SS98 katalog.

BALDESSARINI Eau de Cologne sa sloganom ‘’Separates the Men from the Boys’’ je lansiran davne 2002 godine. Osvaja dva puta FIFI nagradu za najbolji parfem i bočicu u godini koja sledi.

Brend BALDESSARINI postaje 100% u vlasništu čuvene modne kompanije HUGO BOOS AG nakon čega sledi prodaja Ahlers AG jednoj od najvećih evropskih kompanija za mušku modu.
Otvara se prva monoradnja i ekskluzivan radnja u radnji koncept kao i lansiranje prvog e-commerce 2012-te godine. U narednim godina otvara se još internacionalnih radnji i show room-ova.

U narednim godina do danas brend doživljava značajne saradnje sa kompanijama koje su eksperti u proizvodnji određenih kategorija modnih proizvoda. Organizuju se brojni eventi na luksuznim lokacijama, kolaboracije sa uticajnim influenserima poput Bene Schulz iz grupe Elevator Boys. Prvi fashion show se odvija u Firenci za kolekciju SS23 sa velikim uspehom. Kreacije brenda su viđene na crvenom tepihu od strane Nich Jonas, Jay Shetty, Sebastian Yatra. BALDESSARINI učestvuje u 19-toj sezoni ‘’Germany’s Next Topmodel’’ obezbeđujući odeću za finaliste muških modela.

ODA PRIRODI

Održivost nije samo reč za nas već i deo naših istinskih vrednosti. Kao proizvođač I distributer, mi gledamo na održivost kao obavezu prema industriji ali i krajnjem potrošaču.

ODRŽIVOST

Naša planeta je važna i to je razlog zbog čega želimo da učestvujemo kako bismo napravili razliku i dali dobar primer. Stalno radimo na inovativnim rešenjima kako bismo odražali svoje okruženje zdravim.

Održivost je esencijalni deo BALDESSARINI kolekcije svake sezone. Zbog toga, konstantno povećavamo proporciju održivih proizvoda u našem asortimanu. Ulažemo u razvijanje inovativnih rešenja za izradu održivih materijala i proizvoda koja svojim materijalima i načinom izrade ne škode okruženju. U najnovijoj kolekciji, značajan deo je izrađen od organskog pamuka. Reciklirana vlakna, kao što su polyester i reciklirani pamuk se takođe koriste u izradi. Još jedan fokus je na održivim vlaknima poput vune, ecovero viskoze i konoplje. Svi proizvodi TRIBUTE TO NATURE prepoznatljivi su po zelenoj etiketi.

© Jasmin 2025. Sva prava zadržana Razvoj Smart Web. vrh strane