Opšti uslovi kupovine

Na osnovu odredbe čl.13. i čl.27. Zakona o zaštiti potrošača (Sl.glasnik RS 62/2014,6/2016 - dr. zakon i 44/2018 - dr. zakon) privredno društvo JASMIN d.o.o. Beograd, Viline vode bb, matični broj: 07015836,PIB: 101821702, svoje cenjene korisnike i potrošače

OBAVEŠTAVA o

Opštim uslovima korišćenja i kupovine posredstvom internet sajta www.jasmin.rs

Poštovani korisnici,
U cilju zaštite vaših potrošačkih prava ovim putem vas obaveštavamo da prilikom svake vase posete I kupovine na našem zvaničnom web sajtu www.jasmin.rs, važi pretpostavka da ste upoznati I da prihvatate uslove kupovine koje ćemo vam detaljnije predstaviti u daljem tekstu. Molimo vas da ih pažljivo pročitate, a za sve nedoumice možete se obratiti našem kontakt centru.

Izjava o zaštiti podataka o ličnosti

Da bismo bili u mogućnosti da uspešno obradimo vašu narudžbinu, potrebno je da nam pružite određene podatke kao što su vaše ime i prezime, adresa, e-mail, kontakt telefon.
Uz pomoc tih podataka bićemo u mogućnosti da vam na efikasan način isporučimo željenu robu i da vas obavestimo o trenutnom statusu vaše narudžbine. Pored navedenih podataka, prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili vam jednostavnije korišćenje, sigurniju i udobniju kupovinu.
Svi podaci o korisnicima se strogo čuvaju, dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših korisnika.
Za dodatne informacije o svojim pravima u skladu sa politikom privatnosti i važećim zakonskim normama, pogledajte odeljak Politika privatnosti

Opis proizvoda

Jasmin garantuje za kvalitet i poreklo svojih proizvoda.
Svi proizvodi koje ćete pronaći na našem sajtu I u našoj prodajnoj mreži su originalne robne marke. Proizvodi su uvezeni na tržište Republike Srbije od strane jedinih zvanično ovlašćenih distributera koji se snabdevaju neposredno od svetskih proizvođača kozmetičkih I parfemskih brendova .
Na našem sajtu, proizvode možete pretraživati po brendovima, grupama i podkategorijama . (Primer: Jedna grupa parfemskih proizvoda određenog brenda obuhvata sve mililitraže istog parfemskog proizvoda; jedna grupa dekorativnih proizvoda određenog brenda odnosi se na sve postojeće nijanse jednog artikla dekorativnih proizvoda i sl.).
Grupe proizvoda predstavljene su tekstom i prikazane fotografijom po jednog proizvoda iz grupe.. Napominjemo da je fotografija proizvoda data informativno i da ne možemo da garantujemo da bezuslovno verno prikazuje izgled proizvoda.
 Ukoliko želite dodatne informacije o proizvodu, molimo vas da pre kupovine kontaktirate naš korisnički servis ( odeljak „Kontakti“) ili posetite neki od naših maloprodajnih objekata.

Napomena! Obaveštavamo vas da kupovinom za lične potrebe smatramo kupovinu do 5 istih artikala. U suprotnom, Jasmin zadržava pravo da odbije isporuku veće količine istih artikala.

U slučaju da se dogodi da proizvod koji ste kupili ima neki nedostatak , garantujemo da će vaša prava kao potrošača biti zaštićena u svemu u skladu sa važećim zakonskim propisima.
 Za više informacija o načinu ostvarinja svojih potrošačkih prava,  možete pogledeti odeljak „Jednostrani odustanak od ugovora na daljinu“i odeljak „Reklamacije“.

Cene proizvoda

Sve cene prikazane na našem sajtu su iskazane u dinarima, sa uračunatim PDV-om i troškovima transportnog ili dekorativnog pakovanja proizvoda. Obavezujemo se da Vam proizvod isporučimo po ceni o kojoj ste informisani prilikom potvrde Vaše narudžbine, i sve eventualne izmene cena konkretnih proizvoda koje ste naručili neće uticati na vrednost Vaše kupovine.
Zavisno od konačne vrednosti Vaše narudžbine, troškovi transporta mogu biti uključeni u prikazanu cenu (besplatna dostava) ili dodatno obračunati, o čemu ćete biti precizno informisani pri kreiranju narudžbenice.
Za više informacija o troškovima transporta, molimo Vas pogledajte odeljak „Troškovi transporta“.

Način isporuke, rok isporuke i Troškovi transporta

Način isporuke:

Robu koju ste naručili na sajtu Jasmin možete preuzeti na sledeće načine :
  • Na registrovanoj adresi: roba se isporučuje posredstvom kurirske službe na adresu koju ste naveli kao svoju adresu prilikom registracije na sajtu;
  • Na drugoj adresi : ukoliko želite da se naručena roba isporuči na drugu adresu od one koju ste naveli kao svoju adresu prilikom registracije (ispostava poklona) možete to naglastiti prilikom kreiranja narudžbine
  • U maloprodajnom objektu JASMIN:

Rok isporuke:

Planirani rok isporuke je 5 radnih dana. 

Termini isporuke zavise od doba dana kada poručujete, kao I od dana u nedelji. Ukoliko se radi o području u kojem se prijem pošiljke odvija samo određenim danima u nedelji, blagovremeno ćemo Vas obavestiti o terminu isporuke nakon prijema porudžbine. Ako je porudžbina izvršena preko vikenda (subota i nedelja), dostava se vrši na način kao da je primljena prvog radnog dana nakon vikenda. Isporuka se ne vrši nedeljom i praznicima koji su neradni dani.

Troškovi isporuke:

Trudimo se da svojim korisnicima izađemo u susret i omogućimo im besplatnu dostavu naručenih proizvoda. Troškovi transporta naručenih proizvoda biće vam posebno naplaćeni ukoliko vrednost vaše narudžbine ne prelazi iznos od 3.000 dinara. Cena transporta za vrednost porudžbine ispod 3.000 dinara, zavisi od težine pošiljke, i obračunava se u skladu sa opštim uslovima poslovanja kurirske službe BEX ( u praksi, porudžbine do 0.5 kg se naplaćuju 290 dinara sa PDV-om).
Dostava je moguća isključivo na teritoriji Republike Srbije, bez teritorije Kosova i Metohije.

VAŽNA NAPOMENA!

Preporučujemo vam da pre preuzimanja, utvrdite stanje pošiljke.
Veoma je važno da sva oštećenja u transportu vidljiva na transportnom pakovanju konstatujete pre preuzimanja pošiljke. Ukoliko na transportnom pakovanju uočavate oštećenja, zamolite kurira da sačeka da pošiljku otvorite i proverite da li je oštećenje pošiljke uzrokovalo i oštećenje dostavljenih artikala.
Ukoliko propustite da utvrdite oštećenja pre preuzimanja, preporučujemo vam da u roku od 24 sata od isporuke kontaktirate kurirsku službu koja vam je isporučila paket kako biste sastavili zapisnik o oštećenjima. Poštovanjem ove procedure vaša prava će biti zaštićena na najefikasniji način.

Pakovanje proizvoda

Proizvode koje naručite putem sajta Jasmin upakovaćemo na način koji štiti integritet pošiljke (transportno pakovanje). Ukoliko želite da proizvodi koje ste naručili budu upakovani u dekorativnu foliju,kao poklon, možete nam to naglasiti prilikom kreiranja porudžbine u odeljku „Moja korpa“.
Svi troškovi pakovanja su besplatni.

Način plaćanja

Plaćanje proizvoda prilikom kupovine u našoj internet prodavnici www.jasmin.rs možete izvršiti na jedan od dva načina:

  • Platnim karticama – plaćanje karticama je omogućeno korisnicima VISA, Maestro, MasterCard i Dina – pod uslovom da kartica podržava plaćanje preko Interneta (što možete da proverite kod banke koja Vam je karticu izdala).
    Plaćanje karticama se obavlja na bezbedan i sertifikovan način prekobanke Raiffeisen i [AllSecure Paymet Gateway-a], tako što ćete uneti podatke sa platne kartice a onda potvrditi plaćanje u poljima namenjenim za to na stranici za plaćanje.
    Na osnovu potvrde plaćanja banka autorizuje transakciju i time je porudžbina odobrena što znači da ulazi u proces pripreme za isporuku. Iznos sa porudžbenice u tom trenutku je rezervisan na Vašoj kartici (računu) i neće Vam biti raspoloživ za drugu namenu. Transakcija će biti završena a iznos sa porudžbenice skinut sa Vašeg računa tek kada su proizvodi spremni za dostavu i predati kurirskoj službi.
    U slučaju da se plaćanje ne kompletira, odnosno iznos se ne skine sa računa u roku od 14 dana od dana prihvatanja Vaše porudžbine, ta porudžbenica će biti otkazana i izbrisana. U tom slučaju, nakon isteka roka od 14 dana i otkazivanja porudžbenice, novac rezervisan na Vašem računu se oslobađa i ponovo Vam je na raspolaganju. Nakon toga možete ponoviti istu ili napraviti novu porudžbinu i izvršiti plaćanje vezano za njih.
  • Gotovinski – pouzećem
    Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje iznosa sa porudžbenice u gotovom novcu, na ruke dostavnom radniku prilikom preuzimanja pošiljke.

Zaštita podataka prilikom plaćanja karticama

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, podaci o platnoj kartici nisu ni u jednom momentu dostupni trgovcu.
Poverljive informacije se prenose u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola, primenom najsavremenijih metoda tokenizacije osetljivih podataka i u skladu sa PCI-DSS standardima. 3D-Secure zaštita za sve trgovce i kupce – Raoffeosem Payment Gateway koristi najviše globalne standarde zaštite i privatnosti podataka.
Standardima se štite osetljivi podaci o korisniku kartice tokom celog procesa plaćanja - od momenta unosa podataka na prodajnom mestu trgovca, tokom komunikacija između trgovca i relevantnih banaka i kartičarskih organizacija, kao i kasnije čuvanje tih podataka.

Povraćaj sredstava

U slučaju povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, bez obzira na razlog vraćanja, povraćaj se vrši isključivo na račun sa koga je izvršeno plaćanje. Ovo znači da će naša banka na naš zahtev obaviti povraćaj sredstava na Vaš račun, odnosno račun korisnika kartice. 

Reklamacije

Naše dugogodišnje uspešno poslovanje pokazatelj je, između ostalog, posebnog odnosa koji smo izgradili sa svojim potrošačima. Osnovni nam je cilj da sa vama ostvarimo odnos poverenja i pružimo vam usluge u svemu prema vašim željama i potrebama. Kupac u svemu zadovoljan našim proizvodima i uslugom je naš primarni cilj.
Ukoliko se ipak dogodi da budete nezadovoljni isporučenim proizvodom, budite sigurni da će vaš prigovor biti rešen u skladu sa važećim zakonskim normama.
Za detaljne informacije pogledajte Obaveštenje o uslovima za ulaganje reklamacije potrošača i načinu postupanja po uloženoj reklamaciji. Zahtev za reklamaciju možete preuzeti ovde. Za sva vaša pitanja i nedoumice možete nam se obratiti na kontakt tel. (011) 3611 111

Vansudsko rešavanje sporova

Potrošački spor može se rešiti vansudskim rešavanjem potrošačkih sporova. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravičan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova Postupak pred telom može da pokrene potrošač samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu.
Trgovac je obavezan da učestvuje u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova. Spisak ovlašćenih tela za vansudsko rešavanja potrošačkih sporova nalazi se na Spisak ovlašćenih tela.

Odustanak od ugovora zaključenog posredstvom interneta

Ukoliko nakon preuzimanja pošiljke:

  • ustanovite da vam je greškom JASMINA dostavljen proizvod koji niste naručili;
  • da vam je greškom JASMINA, pored proizvoda koji ste naručili, dostavljen i/ili naplaćen proizvod koji niste naručili ili
  • ukoliko ste se iz nekog razloga predomislili ili odustali od kupovine

imate pravo da JASMINU vratite sporne proizvode, a mi ćemo vam vratiti vaš novac ili proizvod zameniti za drugi proizvod, po vašoj želji.

Molim vas da pročitate uslove za ostvarivanje prava na jednostrani raskid ugovora koji su izloženi u nastavku:

  1. roba koju nam vraćate mora biti neoštećena,neotpakovana i nekorišćena
  2. od dana kada vam je roba isporučena nije proteklo više od 14 dana (računajući i neradne dane)
  3. popunili ste i poslali nam Obrazac za jednostrani raskid na e-mail adresu eshop@jasmin.rs
  4. Jasmin je potvrdio prijem Obrasca za jednostrani raskid
  5. Upakovali ste proizvod pre transporta na adekvatan način koji umanjuje opasnost od njihovog oštećenja tokom transporta;
  6. Uz proizvod ste priložili sva dokumenta koja su vam predata prilikom isporuke (gotovinski račun, otpremnica i sl)
  7. Jasmin je potvrdio prijem pošiljke koja ispunjava uslov za povrat novca

U roku od 14 dana od prijema urednog artikla Jasmin će vam vratiti plaćeni iznos uplatom na račun koji ste naveli u Obrascu za jednostrani raskid.

Odgovornost kupca za transportno pakovanje pri povratu

Molimo vas da na adekvatan način upakujete proizvode koje želite da vratite.Jasmin nije odgovoran za oštećenja koja nastanu zbog toga što artikle koje želite da vratite niste na odgovarajući način upakovali pre transporta. Moguće je da će nam proizvod usled toga biti dostavljen kao oštećen i nećemo moći da vam omogućimo jednostrani raskid i povrat novca.

Prilikom povrata robe zbog odustajanja od ugovora, troškove transporta snosi Jasmin. Obaveštavamo vas da u slučaju jednostranog raskida, u skladu sa zakonskim normama, vi snosite troškove transporta prilikom povrata robe.

Promene opštih uslova

Jasmin zadržava pravo da sve gore navedene uslove promeni.
O svim izmenama ovih opštih uslova poznati korisnici će biti obavešteni putem njihove registrovane e-mail adrese. Smatra se da su korisnici upoznati sa promenama opštih uslova prilikom svake sledeće porudžbine, nakon slanja obaveštenja.

© Jasmin 2024. Sva prava zadržana Razvoj Smart Web. vrh strane